Feeling the Christmas spirit!


Finally!
Gah, jag har äntligen kommit igång med julfilmstittandet och känner nu av julkänslan mer än någonsin. Jag har precis avslutat Miraklet i New York (Miracle on 34th Street) och ska nu krypa ner i sängen med denna härliga stämningen i kroppen.

Filmen var förövrigt jättebra och jag kan varmt rekommendera den.

Efter den här kvällen har jag blivit väldigt fundersam över hur jag kunde låta det ta sådan tid innan jag äntligen körde igång första julfilmen för i år, det har ju gått nästan två månader sedan jag släppte på "spärren". Detta är mig en stor gåta. Men jag antar att huvudet inte riktigt har varit där tills nu, och det är nog också därför bloggen inte har fått lika många inlägg i år som tidigare år. Men, men... Nu är jag i alla fall igång och i morgon blir det garanterat ytterligare av film. God natt!



Har du börjat kolla på julfilmer?

Skicka en kommentar

4 Kommentarer

  1. Jag älskar Miracle on 34th Street! <3 Den är så himla julig och mysig. Igår såg jag första julfilmen för säsongen, Christmas with the Kranks (Julfritt).

    SvaraRadera
  2. Inte än, får inte börja titta för tidigt då jag bara ser varje film en gång varje år :)

    SvaraRadera
  3. Ja, lite. Har sett Love Actually. Det är kanske inte en typisk julfilm men den känns väldigt julig för mig :)

    SvaraRadera
  4. Ja, har sett Love Actually. Det är kanske inte en typisk julfilm men den känns väldigt julig för mig :)

    SvaraRadera