Oktoberutmaning: Dag 7 - Bloggfavoriter


#7 Favoritjulblogg/bloggar + länkar

Det får bli en topp 11-lista med mina absoluta favoriter (utan inbördes ordning), men jag besöker många av alla övriga julbloggar med jämna mellanrum också :)

  1. Jul, Strålande Jul
  2. Therese's Jul
  3. Jul i tomteverkstan
  4. Sannas Christmas
  5. SantaBaby
  6. Min Glittriga Jul
  7. Helenes underbara jul
  8. Lisas Vinterland
  9. Flunis Christmas
  10. Emmas Julblogg
  11. Min vita jul

Skicka en kommentar

8 Kommentarer

  1. Åh, va glad jag blir =) Din julblogg är en av mina favoriter också, + att din blogg va en av de första julbloggar jag började läsa! Fastnade direkt (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att få höra! Tack :)

      Radera
  2. Tack! Och right back at you :)

    SvaraRadera
  3. Tack, vad kul att läsa! Din tillhör mina favoriter också! :)

    SvaraRadera